پله پله تا آسمان موفقیت

موفقیت دست یافتنی است نگران نباشید پویا باشید

پله پله تا آسمان موفقیت

موفقیت دست یافتنی است نگران نباشید پویا باشید

پله پله تا آسمان موفقیت

موفقیت پایه👇
در تلاش و هشیاری و جامعیت در زاویه دید و انسانیت و افق دید بالا است!!
سعادت بشر و موفقیت نهایی👇
در خروج از محدودیت ها و اتصال به بی نهایت است ⁉️

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

باسم الله الموفِّق

بسم الله

انسان موفق کسی است که

اگر فیلم دوربین مخفی یک روز او را به او نشان دهند

1. تعجب نکند

2. حسرت نخورد

3. پشیمان نشود

4. اشکالی نگیرد
۱.تعجب نکند که اِااا یعنی من همچی آدمی هستم😳

۲.حسرت و افسوس نخورد که ای کاش من در آن موقعیت این کار درست را انجام می دادمcrying

۳.پشیمان نشود که چرا من به فلانی بدرفتاری کردم چرا ناسزا گفتم چرا به فقیر کمک نکردم چرا به برنامه خود عمل نکردم و ...

پشیمانی

۴.اگر همه اعمال او درست و بجا و باندازه بود دیگر جای اشکال نیست آنوقت می توان به او گفت انسان موفق   

اگر و اگر عیبها و کارهای اشتباهی از او بتواند بگیرد یعنی باید برای موفقیت، هنوز تا موفقیت فاصله دارد و برای رسیدن به آن باید همین عیوب را رفع نمود.

 

انسان موفق کسی است که

خود را همیشه در برابر دوربین مخفی ببیند

دوربین پیشرفته که

نه تنها از اعمال و رفتار و گفتار انسان فیلم می‌گیرد

بلکه از خطورات ذهن ما و افکار ما فیلم می‌گیرد


یَعْلَمُ خَائِنَةَ الْأَعْیُنِ وَمَا تُخْفِی الصُّدُورُ [19] سوره غافر
مَا یَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ [18] سوره ق

  • ۹۹/۰۹/۲۷
  • سید حسن رفعتی زاده

انسان موفق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی